Wednesday, December 9, 2009

N-am bemveu, n-am femeie

Discutam zilele trecute cu un prieten de-al meu. El sustinea, asa cum sustin mai toti baietii cu un portofel care incape in buzunar,  ca fetele sunt materialiste, ca daca n-ai un bemveu misto si niste haine de fitze atunci trebuie sa te multumesti cu fetele alea mai de mana a doua.

Partial l-am contrazis. Intr-adevar, pentru multe fete conteaza poate prea mult o masina misto sau un penthouse, insa, ideea e putin alta.   Eu sunt constient, asa cum orice baiat normal e constient, ca un ban in plus in portofel inseamna o sansa in plus, insa, cu toate astea nu sunt chiar convins de materialismul general al fetelor. Ideea mea e simpla. Esti un papa-lapte. Un om nesigur pe tine, te imbraci prost, esti tot timpul deprimat ca n-ai bani.  Toate fetele se indragostesc de atitudinea asta a ta. Sau nu.   La un moment dat castigi la loto. N-ai jucat ca n-ai avut bani de bilet. Dar ai gasit pe jos un bilet care era castigator. Te duci si iti ridici banii. Culmea coincidentei:  deodata atitudinea ta se schimba. Nu mai esti plangaciosul de saptamana trecuta, nu mai esti asa nesigur pe tine, ai bani sa investesti intr-un look ceva mai de fitze. Esti alt om.  Parerea mea e ca diferenta in fata unei fete n-o fac banii cat o fac schimbarea de atitudine pe care o aduce banul. 

Asa ca, mesaj pentru plangaciosii care n-au masina si se imbraca de la Dragonul Rosu: sunteti neinteresanti si nimeni, nici o fata n-are chef sa va asculte lista cu datorii.  Ai o atitudine de 2 lei, in mod clar vei putea visa la o fata de 2 lei. Ai o atitudine buna, atunci mai poti ridica putin standardele.. Daca te chinui putin poti sa-ti schimbi atitudinea si fara sa castigi la loto.

N-ai bani?  Ai un avantaj atunci. Ai ocazia sa fii mai original, sa impresionezi fata fara cadouri scumpe si fara iesiri in cele mai scumpe restaurante. Si daca asta e o provocare prea mare pentru tine, atunci e clar:  nu esti barbat adevarat si nu meriti o femeie adevarata.

[Via http://artistu05.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment